Na czym polega walka o pozycję w Google?
Wchodząc na wirtualny rynek łatwo nie docenić roli promocji w świecie WWW, dlatego też najlepiej jest przyjrzeć się wynikom rywali z branży i ich metodom działania. Długotrwałą dominację w wynikach wyszukiwania Google zapewnia dziś jedynie tak zwane pozycjonowanie strony. To obowiązek każdego biznesu, który ma ambicje, by czerpać korzyści z transakcji w globalnej pajęczynie. Pozycjonowanie polega na podjęciu specjalistycznych zabiegów skutkujących lepszym odbiorem naszej witryny przez internautów, ale przede wszystkim przez roboty skanujące Google, które realnie decydują o tym, jak wysoko możemy wspiąć się po drabinie wyników wyszukiwania. Oczywiście idealną lokatą są trzy pierwsze miejsca rezultatów w danym zapytaniu, gdyż to właśnie im najbardziej ufają użytkownicy. Jednakże lokalizacja na pierwszej stronie również zagwarantuje nam popularność, kliknięcia i napływ potencjalnych klientów. Fachowiec w dziedzinie pozycjonowania dopilnuje kwestii programistycznych, liczby prowadzących do naszego adresu wartościowych linków zewnętrznych, a także opracuje atrakcyjne treści, które ściągną odbiorców z naszej grupy docelowej.
SEO, czyli podstawa pozycjonowania
Na początek pozycjoner dokona optymalizacji SEO naszej strony, a więc zadba o dostosowanie jej do wymogów i zaleceń wydawanych przez Google. Czynników, które mają wpływ na ranking strony jest obecnie około dwustu. Począwszy od aspektów związanych z efektywnością kodu i skryptów, przez czas ładowania strony i jej dopasowanie d urządzeń przenośnych, aż po sprawy związane z przejrzystym i intuicyjnym designem oraz architekturą serwisu. Na koniec ekspert od Search Engine Optimization zwróci uwagę na jakość treści, jej wysycenie słowami kluczowymi oraz stopień unikalności prezentowanej zawartości. Ten ogrom pracy zapewni nam lepszą recepcję i wprost przełoży się na klasyfikację strony przez przeglądarkę. Końcowym rezultatem natomiast stanie się oczywiście zwiększony ruch na naszej stronie, a zatem też wyższa sprzedaż i świadomość marki wśród odbiorców (więcej informacji na: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ ).