piątek, 29 marca 2024 12:05

Pozycjonowanie stron bez tajemnic dla każdego początkującego sprzedawcy

Chcąc rozwijać przedsiębiorstwo w obecnych realiach rynkowych nie możemy zapominać o sprzedażowym potencjale internetu. Obecnie niemal każdą firmę znajdziemy w sieci wraz z jej produktami lub usługami. Powodów tego fenomenu jest wiele, najważniejszy z nich wiąże się jednak z możliwością budowy stabilnego dochodu oraz podnoszenia rozpoznawalności naszej marki. Jeśli zatem wciąż nie nie masz swojego e-sklepu, oto lista rzeczy, które pomogą ci zyskać przewagę nad konkurencją już na samym starcie.
  • 15.06.2018 12:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Pozycjonowanie stron bez tajemnic dla każdego początkującego sprzedawcy

Na czym polega walka o pozycję w Google?

Wchodząc na wirtualny rynek łatwo nie docenić roli promocji w świecie WWW, dlatego też najlepiej jest przyjrzeć się wynikom rywali z branży i ich metodom działania. Długotrwałą dominację w wynikach wyszukiwania Google zapewnia dziś jedynie tak zwane pozycjonowanie strony. To obowiązek każdego biznesu, który ma ambicje, by czerpać korzyści z transakcji w globalnej pajęczynie. Pozycjonowanie polega na podjęciu specjalistycznych zabiegów skutkujących lepszym odbiorem naszej witryny przez internautów, ale przede wszystkim przez roboty skanujące Google, które realnie decydują o tym, jak wysoko możemy wspiąć się po drabinie wyników wyszukiwania. Oczywiście idealną lokatą są trzy pierwsze miejsca rezultatów w danym zapytaniu, gdyż to właśnie im najbardziej ufają użytkownicy. Jednakże lokalizacja na pierwszej stronie również zagwarantuje nam popularność, kliknięcia i napływ potencjalnych klientów. Fachowiec w dziedzinie pozycjonowania dopilnuje kwestii programistycznych, liczby prowadzących do naszego adresu wartościowych linków zewnętrznych, a także opracuje atrakcyjne treści, które ściągną odbiorców z naszej grupy docelowej.

 


 

SEO, czyli podstawa pozycjonowania

 

Na początek pozycjoner dokona optymalizacji SEO naszej strony, a więc zadba o dostosowanie jej do wymogów i zaleceń wydawanych przez Google. Czynników, które mają wpływ na ranking strony jest obecnie około dwustu. Począwszy od aspektów związanych z efektywnością kodu i skryptów, przez czas ładowania strony i jej dopasowanie d urządzeń przenośnych, aż po sprawy związane z przejrzystym i intuicyjnym designem oraz architekturą serwisu. Na koniec ekspert od Search Engine Optimization zwróci uwagę na jakość treści, jej wysycenie słowami kluczowymi oraz stopień unikalności prezentowanej zawartości. Ten ogrom pracy zapewni nam lepszą recepcję i wprost przełoży się na klasyfikację strony przez przeglądarkę. Końcowym rezultatem natomiast stanie się oczywiście zwiększony ruch na naszej stronie, a zatem też wyższa sprzedaż i świadomość marki wśród odbiorców  (więcej informacji na: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ ).

--- MATERIAŁ PARTNERA ---