piątek, 26 kwietnia 2024 06:42

Copywriting – decydować się na SEO czy nie?

Wizerunek Twojej marki na pewno jest dla Ciebie bardzo ważny, zwłaszcza kiedy dopiero wchodzisz na rynek i zaczynasz budować swoją strategię marketingową. Na pewno zastanawiasz się, czy warto w związku z tym inwestować w copywriting lub pozycjonowanie SEO. Zlecenie takiej usługi, jeśli zostanie wykonane przez profesjonalistów, może przynieść Twojemu biznesowi znaczne korzyści. Czy jednak lepiej jest zdecydować się na copywritera specjalizującego się w reklamie czy może raczej eksperta od SEO?
  • 09.06.2021 12:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Copywriting – decydować się na SEO czy nie?

 

​SEO a klasyczny copywriting

Tradycyjny copywriting kojarzy nam się przede wszystkim z branżą reklamową. Zdecydowanie warto postawić na kogoś, kto potrafi konstruować chwytliwe hasła reklamowe oraz tworzyć teksty, które sprzedają, pod warunkiem, że posiadasz także budżet, aby takie treści umieścić w widocznym miejscu. Nie każdego początkującego przedsiębiorcę stać na to, aby wykupić miejsce na reklamę w znanym czasopiśmie lub zapłacić za czas antenowy. Jeżeli jednak chcesz, aby to klienci znaleźli Ciebie, dzięki treściom, zainteresuj się copywritingiem SEO. Teksty pisane zgodnie z zasadami SEO sprawiają, że pozycja Twojej strony w wyszukiwarce Google wzrośnie. Im wyższa pozycja, tym więcej osób do Ciebie trafi, a co za tym idzie, większe zyski dla Twojej firmy.

​Czy copywriting SEO to słabsza jakość tekstów?

Popularny mit na temat copywritingu SEO jest taki, że treść zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google, jest słabsza jakościowo. Jednak wbrew temu co się uważa, nie są to teksty pisane jedynie dla algorytmów odczytujących słowa kluczowe. Profesjonalny copywriting SEO polega na tworzeniu wysokiej jakości artykułów oraz opisów blogowych, które przy okazji są wyposażone we frazy kluczowe. Dlatego też, jeśli chcesz zlecić tego typu usługę, wybierz specjalistów, którzy potrafią tworzyć teksty dobre merytorycznie. Możesz obejrzeć na przykład tę ofertę https://copyexperts.pl/. Znajdziesz tam copywriterów ze znajomością SEO, którzy wiedzą, że Google nie promuje treści, jeśli poza słowami kluczowymi, nie prezentują żadnej wartości.

Materiał zewnętrzny