piątek, 26 kwietnia 2024 20:13

​Dystrybutor medyczny – co cechuje odpowiedzialnego sprzedawcę?

Sprzęty medyczne oraz kosmetyczne to zaawansowane technologicznie urządzenia, które Tobie pomagają rozkręcić biznes w branży beauty, a Twoim klientom zyskać wymarzoną sylwetkę, piękną cerę lub pozbyć się blizn potrądzikowych. Niestety bardzo łatwo jest, wybierając wyposażenie do gabinetu urody, trafić na nierzetelnego sprzedawcę. Dlatego właśnie znacznie lepiej jest korzystać z usług dystrybutora medycznego, który do swojej pracy podchodzi odpowiedzialnie. Sprawdź, jak rozpoznać, że sprzedawcy zależy na Twojej satysfakcji z dokonanego zakupu.
  • 10.06.2021 15:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
​Dystrybutor medyczny – co cechuje odpowiedzialnego sprzedawcę?

 

Dystrybutor medyczny – fachowe doradztwo

Wiesz, że trafiłeś w dobre ręce, jeśli dystrybutor medyczny zapewnia ci osobistego doradcę. Potrzebny jest ci bowiem nie tylko handlowiec, ale także osoba, która zrozumie Twoje potrzeby i będzie w stanie podpowiedzieć ci, jakiego rodzaju sprzęt najlepiej sprawdzi się w Twoim biznesie. Taki doradca powinien dobrze znać nie tylko asortyment, który sprzedaje, ale również specyfikę Twojej działalności. W końcu inne urządzenia sprawdzą się w studiu tatuażu, a inne w salonie oferującym usługi modelowania sylwetki.

Dystrybutor medyczny – szkolenie z użytkowania sprzętów

Najnowocześniejszy sprzęt nie zda się na nic, jeśli Ty lub Twoi pracownicy nie będziecie w stanie go obsłużyć. Co więcej, nieprawidłowe użytkowanie może skończyć się tragicznie dla klienta i narazić Twój gabinet na utratę reputacji oraz problemy prawne. Dlatego też dystrybutor medyczny powinien być w stanie udzielić ci odpowiednich instrukcji bezpieczeństwa i zapewnić szkolenie. Na stronie https://profi-med.eu/ możesz znaleźć dystrybutora, który organizuje dla nabywców szkolenia z kosmetologiem. Po takim kilkugodzinnym kursie, otrzymasz certyfikat, potwierdzający jego ukończenie.

​Dystrybutor medyczny – gwarancja

Kupienie urządzenia, którego nie obejmuje gwarancja to strzał w stopę dla każdego przedsiębiorcy. W przypadku awarii czy wady produktu, narażasz się wtedy na stratę pieniędzy. Dlatego też dystrybutor powinien oferować sprzęty z gwarancją przynajmniej na 2 lata i dawać dostęp do usług naprawczych.

Materiał zewnętrzny