Pożar w Twoim biurze? Sprawdź, jak się zachować i zarządź sprawną ewakuację!
Jeżeli prowadzisz własne biuro, prawdopodobnie dobrze wiesz o tym, że zachowując odpowiednio wysokie standardy przeciwpożarowe oraz przestrzegając podstawowych zasad BHP minimalizujesz ryzyko występowania pożarów w tego typu przestrzeni. Żywioł jednak nie wybiera. Czasami nawet w przypadku bardzo ostrożnych właścicieli biur może dojść do katastrofy. Wydarzenia, w którym to Ty musisz zachować najwięcej zimnej krwi i przeprowadzić sprawną ewakuację. Musi ona być skoordynowana oraz pewna. W sytuacjach podbramkowych, jako osoba zarządzająca biurem, powinieneś wykazać się przede wszystkim maksymalną pewnością siebie. Dlatego też powstał ten artykuł. Podpowiemy Ci, jak należy funkcjonować w trakcie ewakuacji przeciwpożarowej oraz co zrobić, żeby opanować sytuację jeszcze przed przyjazdem specjalnych jednostek.
03.09.2023 18:30
1