Nowy Golf Alltrack, seryjnie wyposażony w stały napęd na cztery koła 4MOTION, dostępny do zamawiania

  • 09.11.2020, 13:31 (aktualizacja 09.11.2020, 13:40)
  • Źródło: Volkswagen Group Polska
Nowy Golf Alltrack, seryjnie wyposażony w stały napęd  na cztery koła 4MOTION, dostępny do zamawiania Volkswagen
Golf Alltrack to skrzyżowanie Golfa Varianta i SUV-a, dlatego Volkswagen standardowo wyposaża go w stały napęd na cztery koła (4MOTION). Zwiększony prześwit i liczne detale stylistyczne sprawiają, że Golf Alltrack nawiązuje wyglądem do samochodów uterenowionych. Takie wrażenie szczególnie potęgują nowe, masywniejsze zderzaki z przodu i z tyłu. Golf Alltrack dobrze radzi sobie z pokonywaniem nierówności w lekkim terenie i jest idealnym samochodem do holowania przyczepy, której maksymalna masa własna może wynosić do nawet 2.000 kg (ciężar hamowany, przy maksymalnym nachyleniu drogi do 12%). Nowy Alltrack korzysta z rozwiązań technicznych Golfa ósmej generacji.

Volkswagen systematycznie rozszerza gamę modeli Golfa ósmej generacji. Do oferty dołączył własnie nowy Golf Alltrack, seryjnie wyposażony w stały napęd na cztery koła 4MOTION.
 

Golf Alltrack to model, który przestronność i praktyczność Golfa Varianta łączy z wyglądem i terenowymi właściwościami SUV-ów. Dlatego seryjnie jest wyposażony w układ przeniesienia napędu na cztery koła, silnik wysokoprężny o mocy 147 kW (200 KM), 7-biegową przekładnię dwusprzęgłową oraz w płytę chroniącą silnik.
 

Na liście wyposażenia standardowego Golfa Alltrack znaleźć można m.in. Digital Cockpit Pro – cyfrowy, personalizowany zestaw wskaźników z komputerem pokładowym; system nawigacji Discover Media z usługą "Streaming&Internet" oraz liczne rozwiązania wpływające na bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, w tym system Travel Assist z asystentem utrzymania toru jazdy Lane Assist, czy aktywny tempomat ACC.
 

Dwulitrowa jednostka napędowa TDI oferowana dla Golfa Alltrack jest teraz wyposażana w dwa umieszczone jeden za drugim katalizatory SCR z osobnymi wtryskami czynnika AdBlue (tzw. Twindosing). Pierwszy katalizator znajduje się blisko silnika, dlatego szybko uzyskuje optymalną temperaturę roboczą. Dzięki temu krótko po uruchomieniu jednostki napędowej jej spaliny są skutecznie oczyszczane; umieszczenie katalizatora blisko silnika ma również zalety podczas jazdy, w sytuacji gdy jednostka napędowa nie jest mocno obciążona. Drugi katalizator SCR znajduje się pod podłogą, a ponieważ jest oddalony od silnika spaliny przed tym katalizatorem są nawet o 100 stopni Celsjusza chłodniejsze. Drugi katalizator pracuje najefektywniej gdy jednostka napędowa jest mocno obciążona, np. podczas jazdy autostradą lub gdy pojazd ciągnie przyczepę. Tak więc – niezależnie od stopnia obciążenia silnika – jeden z dwóch katalizatorów SCR zawsze pracuje w optymalnym zakresie temperatur, by zapewnić skuteczne oczyszczanie spalin z tlenków azotu, powstają wtedy jedynie woda i azot, który jest nieszkodliwy.

Źródło: Volkswagen Group Polska

Zdjęcia (7)

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu kwidzyn1.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe