Bartłomiej Lewicki - specjalista SEO z sukcesami
Szukasz agencji SEO lub specjalisty SEO i zastanawiasz się, czym się kierować przy wyborze. Każda z nich pisze podobne wyróżniki, przedstawia case study, zespół doświadczonych pozycjonerów, po czym okazuje się, że do Twojego projektu zostaje przypisany Junior, dla którego jest to pierwszy projekt w karierze. Czy warto tracić środki finansowe na ślepe trafy, licząc, że Twoja firma zostanie potraktowana właścicie.
Bartłomiej Lewicki - laureat 3. Miejsca w Mistrzostwach Polski SEO
Bartłomiej Lewicki - https://levicki.pl/ pozycjonując kilka lat temu sklep internetowy otrzymał brązowy medal w Mistrzostwach Polski w SEO. Osiągnął w ciągu 12 miesięcy wzrost fraz kluczowych w TOP3, TOP10 i TOP50 na poziomie kilkunastu tysięcy procent. Jego praca została wyróżniona w rankingu SENUTO. Odpowiadał osobiście za realizowany projekt SEO, pełnił funkcję strategiczną i specjalistyczną. Stanął na podium wyścigu pozycjonerów na 80 000 serwisów internetowych w Polsce. To jest realne osiągnięcie pozycjonera, które stawia Bartłomieja Lewickiego w ścisłej czołówce pozycjonerów w Polsce.
Na jakie sukcesy warto zwrócić uwagę przy wyborze specjalisty SEO?
Zaczynamy od Case Study, czyli projektów wyróżniających się wielkością oraz dynamicznymi wzrostami ruchu organicznego. W przypadku agencji SEO często są to case study ogólne, nie ma autora tego sukcesu (często ta osoba już nie pracuje w danej agencji). W przypadku Freelancera SEO, dane case study jest bezpośrednio przypisane do tej konkretnej osoby. Sprawdzasz case study Freelancera SEO i wiesz, że odpowiadał za nie Bartłomiej Lewicki.
Na jakie certyfikaty i potwierdzenia warto zwrócić uwagę?
Jako właściciel firmy sprawdzaj tylko certyfikaty autoryzowanych firm zajmujących się SEO, typu SENUTO, Semrush, Ahrefs czy Majestic. W przypadku wyróżnień biznesowych ich jakość autoryzująca ma dużo niższy poziom. Ciągła rotacja pracowników w większości dużych agencji SEO sprawia, że odpowiedzialność za sukces w pozycjonowaniu danej strony internetowej jest rozmyta. Zaczynając współpracę ze specjalistą SEO z agencji po 6 miesiącach, możliwa jest zmiana co najmniej 3-4 specjalistów SEO oraz kilku Account Manager-ów. Każda nowa osoba potrzebuje czasu na wdrożenie się w Twój projekt. Czy Twój biznes ma na to czas?
Bartek Lewicki - właściwy opiekun SEO dla Twojej firmy
Bartek Lewicki jest odpowiednią osobą do prowadzenia działań SEO dla Twojej firmy. Zna wszystkie branże w Polsce. Jest świadomy wad i zalet większości systemów zarządzania stronami internetowymi. Potrafi rozmawiać z programistami. Elastycznie dostosowuje strategię SEO do możliwości firmy. Jest przedsiębiorcą, dzięki czemu jest świadomy, że nie masz czasu na nadzorowanie prac specjalisty SEO. Powiesz zadania SEO, Bartkowi Lewickiego i zajmij się rozwojem własnej firmy.


















Napisz komentarz
Komentarze