sobota, 20 kwietnia 2024 02:34
Reklama

Skończyły Ci się pomysły na efektywne działania marketingowe? Wybierz profesjonalne pozycjonowanie stron!

Promocja musi przekładać się na przychody. Znalezienie właściwego sposobu na rozreklamowanie własnego biznesu stanowi niełatwe wyzwanie, z którym nie wszyscy przedsiębiorcy dobrze sobie radzą. Specjaliści marketingu internetowego z agencji AFTERWEB polecają zainteresować się pozycjonowaniem stron w wyszukiwarce Google. Pozwala bowiem dotrzeć do precyzyjnie określonej grupy docelowej przy stosunkowo niewielkich kosztach.
Skończyły Ci się pomysły na efektywne działania marketingowe? Wybierz profesjonalne pozycjonowanie stron!

Zintensyfikowanie ruchu na firmowej stronie szybko znajdzie odzwierciedlenie w słupkach sprzedaży

Tradycyjne reklamy – ogłoszenia w gazetach, medialne spoty, uliczne billboardy etc. – trafiają do wszystkich odbiorców, którzy zwrócą na nie uwagę. Szkopuł w tym, że niewielka część z nich może być faktycznie zainteresowana promowanym produktem. Mało kto rzuca wszystko i pędzi do sklepu zaraz po tym, jak zobaczy jakąś reklamę. Tymczasem pozycjonowanie stron cechuje znacznie większa skuteczność w kierowaniu przekazu do konsumentów o pożądanym profilu. Internauci wpisują określone frazy w wyszukiwarkę, a Google wyświetla im najbardziej adekwatne wyniki. Robi to na podstawie analizy zawartości wielu serwisów – te, które znajdują się najwyżej w rankingu, niejako z automatu zyskują wejścia unikalnych użytkowników. Mało kto zagląda poza pierwszą stronę wyszukiwania, robi tak mniej niż 5% internautów. Każda firma chciałaby widzieć swoją witrynę na pierwszym miejscu rankingów Google po wpisaniu fraz kluczowych dla danej branży. Ponad 95% ruchu generowanego przez wyszukiwarkę pozyskują serwisy z pozycji 1-3.

Pozycjonowanie stron ma szczególne znaczenie dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku lokalnym

Wzbudzenie tak silnego zainteresowania wśród potencjalnych klientów sprawia, że Ci szybciej podejmują decyzje zakupowe. Firmy, których strony wyświetlają się najwyższej w wynikach, z zasady cieszą się największym zaufaniem. Bardzo dobrze widać to w branżach usługowych, gdzie małe przedsiębiorstwa działają przede wszystkim na skalę regionalną. Dzięki pozycjonowaniu stron ukierunkowanemu lokalnie znacznie łatwiej dotrzeć do tych konsumentów, którzy faktycznie mogą chcieć skorzystać z oferty. Przecież firma działająca w Opolskiem nie będzie zdobywać klientów z zachodniopomorskiego, właściciele powinni skoncentrować się na dotarciu do osób zamieszkujących Opole i najbliższe okolice: Brzeg, Kluczbork, Kędzierzyn-Koźle etc. Przynajmniej w pierwszym etapie: nie jest przecież wykluczone, że umiejętnie promowany w internecie biznes lokalny odniesie na tyle duży sukces, żeby zdecydowanie rozszerzyć swoją działalność. Wyniki na poziomie wzrostu sprzedaży o 70% dzięki pozycjonowaniu są jak najbardziej osiągalne. Pod warunkiem, że strona Twojej firmy trafi w ręce profesjonalistów, którzy dokładnie wiedzą co robić – takich jak zespół AFTERWEB.


Podziel się
Oceń

Reklama